lördag 13 juni 2009

bakis som ett jävla ägg

annelie som jag gick ut med sen
jag och malin och malin blev ju skit fin på denna bild. jag ser ut som ett miffo


i går var vi ute och firade en kollega som fyller 50 år. vi åt på grekisk på trejde långgatan fy fan den godaste maten jag har ätit på länge. indisk och thai är mycket godare men men.
så det blev att dricka vin med de ändra. de pratar om att livet går fort och snart kommer det in på hemmet. tragisk när det pratar så. fan jag är ju bara 23.

men vi satt där ett bra tag vi var där kl 18 vi gick där i från runt tolv. så vi hade jätte trevligt.
alla åka hem utan jag och annelie vi gick till järntorget och satt och drack öl.. det var det vi inte skulle får jag kunde inte ta mig till kungälv. utan ranta hem till kålltorp och sov där..

matt fick nog ett gott skratt när han såg mig. fy fan
men mysigt var det.
legat och sovit hela dagen. kom hem vid halv tolv och jag har bara sovit efter det. men nu ska vi snart åka in till stan och gå på bio med emma och olle. titta på baksmällan. passar rätt bra i dag

Inga kommentarer: