onsdag 24 juni 2009

sol i dag =))

man ser en liten krabba
matt badar, men bara fötterna och ska ta den lilla krabban =)
på denna ön badar man
lite kärlek på semestern

snyggt är det!!


tyvärr kan jag inte vända på bilden. men emma och hennes röda bil

emma solar vid rådasjön tror jag den heter

hej hej!!! fy fan vad härligt väder det är ute. har bara varit ute i två dagar och i morgon ska jag till vrångö.. myisgt blir det sol och bad.
men i går var jag med emma och badade och sola. var väl där från 11 till 13 vi är ju inga som tycker om att bara ligga och sola. men vi hade mysigt ändå.. badade första helkropps doppet. svin kallt först men blev mysigt sen.
och sen åkte jag till tjön. sov över där, var där med mattias mamma och bror. sola och bada en massa. en hel toppen dag =)))

Inga kommentarer: