måndag 6 december 2010

mys dag

hej hej!! längsen jag skrev sist men det är så att jag har lite annat att göra men vet inte riktigt själv vad jag gör men tiden går jävligt fort har jag kommit fram till..
min förmiddag var inte så trevlig dock en över trött bebis som är en bajs och prutt maskin.
sen vid halv elva la jag honom i vagnen så vi gick till mammas jobb åt lunch där sen till maxi.
och nu är vi hemma och ligger på favorit soff kudden =)

första dagen själv. kände att jag behövde den för att känna hur det känns varit rikigt mysigt =)
i går köpte jag en bebysitter en sån som alla andra har.. tack Christina och Bertil för pengarna så det blev en sån =)

i morgon ska jag nog åka och köpa lite julklappar. och sova i kareby eftersom vi bor så litet så har vi bestämmt att en gång i veckan får chris och jag sova där eftersom mattias inte heller får sova på nätterna. gud vad jag längtar till ullstorp så jag kan ta lill killen till allrummet =)

men ha det bra alla. kram på er

Inga kommentarer: