onsdag 8 december 2010

blir så trött

hej hej

i dag har jag varit på bvc med chris!! börja med att han la en ljudlig fis som lät som en vuxen mans.
då frågar hon hur det är med magen.. jag har fått höra att spädbarn bajsar mycket så inte tängt på det så mycket.. så sa att det blir ju 10- 15 bajs blöjor på ett dygn. chris har haft problem med magen sen födseln.. men han går ju upp 200-300 g på en vecka så tängt att han får mycket mat.

då säger sara som bvc tanten heter han kanske inte tål mjölk!! jag tror jag ska dö.. räker det inte med det allergier jag har och det lilla jag kan äta ska jag sluta med allt som innehåller mjölk-
så nu ska det undersöka honom.. blir så trött...

men vad gör man inte för sitt barn

4 kommentarer:

Emma sa...

Jobbigt!

Anonym sa...

Jag vet hur jobbigt det är! Alicia hade världens kolik och jag gick på HELT mjölkfri diet i 7 månader! Men det går, i början är det djävligt jobbigt men efter ett tag så vänjer man sig och upptäcker att det faktiskt går rätt bra. Skönt sen när dom börjar äta riktig mat! Men som du sa, vad gör man inte för sitt barn!

Anonym sa...

Det var jag, sofia som skrev det!

Selmasmamma sa...

Å nej, stackare. Men håller tummarna att han blir bättre utav det!

Kram