måndag 13 december 2010

slapp måndag

helt utslagen
bebygymet börjar bli kul. lapptäcket jag har gjort är gött att ligga på=)



hej hej!! jag har ju en liten kille som vägar sova på dagen. för en sån liten kille betyder det är livet blir jobbigt men det är mycket roligare att vara vaken men han orkar ju inte vara vaken =(
så i dag har vi bara varit hemma och myst och lillkillen kunde sova utan att bli störd.
så nu sover han som en gris.

för mig tog det 6 timmar för att bara titta på film som är 1 tim och 30 min. mat är inte lätt att komma i håg att man ska hinna äta. men nu när han sover hinner jag med lite saker.
sen lästa jag på fb att alla firar lusia jävlar det är det i dag.. då kom det fram lite glögg och lussebulle.

i morgon ska vi bara ta det lungt i kareby sen ska mamma passa chris en stund så ska jag åka iväg och fixa lite julklappar. för nu är det ju snart jul=)
onsdag ska vi hälsa på emma och amanda inte varit där efter chris har kommit så ska bli rikigt mysigt att komma dit och hälsa på. =)

nu ska vi snart flytta får börja packa. vi ska försöka få iväg lasset så fort det går så vi kan börja bo där. längtar så kram på er alla

2 kommentarer:

Emma sa...

Amanda e schysst o lånar ut sitt babygym till Chris när han kommer imon!

gelic sa...

låter toppen =)