måndag 29 november 2010

måndag


känner inte riktigt igen honom men söt ändå

hej hej!! jag har knappt några bilder själv på min son utan pappa och annica har alla bilder =) så får sno dom pappa har lagt upp på fb. men här ser ni lite hur min lilla peppakaka ser ut. trodde han kunde ha dom kläderna på julafton det kan jag säga redan nu att det kommer han inte kunna ha =)
sen andra bilden är när jag badar honom första gången. chris älskar att bada han tycker om att höra vatten rinna också. sa de på bb att det kunde vara att jag har badat så mycket när han låg i magen..

just nu får han plats på en liten kudde och ligger och sover. då är man inte stor om man bara kan ligga på en kudde. amanda och emma har varit här i dag och jag orkade inte lufta henne. hon är så stor hon som har varit så liten.. =) så vackra ögon har hon. längtar till vi blir grannar.

i morgon kommer elli med hennes lilla tös hit ska bli trevligt första gången jag träffar henne =)
kram på er

Inga kommentarer: