söndag 26 december 2010

hade inte varit snäll så tomten kom inte =()


slutet på kvällen satt vi och spela spel i mörktet. därför annica har pannlampa för att hon skulle kunna läsa frågorna..
chris hade varit riktigt snäll så mycket julklappar han fick
vi andra har inte varit snälla i år så tomten ville inte komma till oss. så annica fick rycka in=)
så mycket mat och jag fick inte äta äggost =(
så mycket packet har inte varit sen jag var tio. alla nästan till chris men vi andra fick också en del
innan allt började tog min skatt en liten sovsund

hej!! julen är över nu. det är lite tråkigt så mycket man grejar innan så går det slut så fort. men mysigt har det varit. vi har inte flängt så mycket man har ändå varit borta hela julen. men slapp jobba ändå så det var skönt. har ju jobbat det senaste 5 åren så skönt att få fira med familjen.
tyvärr så har jag ju min diet så fick ingen äggost =(( så nu har jag önskat mig det i 25 års prisent. får snart fyller ju jag 25 år.. jävlar vad gammal man börjar bli..

men ni får se lite bilder från julen ändå.. jag värkar vara den ända som hade kameran med mig i jul ;) men bilderna kommer ju ändå i fel ordning såg jag sen men orkar inte fixa det. så början på kvällen längst ner och slutet högt upp..

hoppas ni hade en trevligt jul.. kram mina vänner

Inga kommentarer: