torsdag 30 december 2010

hänt i dag?

hej hej!! började dagen med att få ut mamma och annelie på en promenad med chris. det har varit så kallt så har inte velat ta ut honom. men 5 minus i dag. det är ju nästan sommar varmt ju =) så då gick vi en timmes promenad. sen när vi kom hem skulle jag försöka sova lite för chris sov sött. men nej då så fort jag la mig tittade en glad chris på mig. då var det dags att leka lite..

sen kom värdens bästa emma och hjälpa mig med att packa. tycker du är grym. hela köket är nerpackat förutom det vi ska använda under veckan., sen bokhyllan.. vad skulle jag göra utan emma..
tack så jätte mycket.

i morgon är det nyår. tror nyår har alltid varit den västa dagen på året. man ska ha så kul på nyår men det har man aldrig. detta året är det löst. låter skit tråkigt kväll men om man hatar nyår så gör man.. ska åka till föräldrarna och bli bjuden på middag sen vara hemma innan tio för lill killen ska sova. toppen kväll säger jag redan nu. kommer säker sova själv över klockslaget =)

Inga kommentarer: