tisdag 11 januari 2011

i bland kan man bli jävligt sur

hej hej!! i dag har jag haft en toppen dag. chris är i dag två månader och han är en glad kille. han ler och är glad och ligger i sängen vid sju ofta och oftast sover han hela netterna.. jag har en toppen bebis=)

i dag kom emma och amanda hit. så fort dom kom så tog jag i lilltösen. hon är så himla go och behöver inte tänka på huvudet. =) trivs med mina grannar. sen kom annica fick också lite fika eftersom hon tog sitt körkort i dag.. grattis och är så stolt över henne att hon tog sitt körkort till slut. sen kom elli och Matilda inte lätt att fika med barn kan jag tala om men det gick. fick ta matilda lite och sjunga med henne mys mys..

men som sagt sur. jag hatar värkligen när andra lägger upp bilder på chris. iallfall om man inte frågar mig först. förstår mina systrar för det är deras systerson och det träffar honom ofta.
såå gör fan inte det innan ni frågar mig. det ska man förstå att sånt är känsligt så är inte konstigt!!!
och så trött på människor som väntar på att man ska höra av sig till dom. många förstår att jag har mycket runt mig. det är stort att bli mamma så jag hör inte av mig till folk. många förstår detta och man har vänner kvar ändå. men alla förstår inte detta.

men nu vet man vilka man ska lägga energi på och du är inte än av dom!!

5 kommentarer:

Vickan sa...

Bra, då tar jag mina problem, mina antideppressiva tabletter, och osv och behandlar det själv, för någon vän som alltid ställt upp, det har du ALDRIG varit mot mig!

Selmasmamma sa...

MEN hallå! Sånt här tar man väl inte här! Så att alla kan läsa! Dålig stil tycker jag.
Mysigt med mammafika Gelic! Skulle gärna vilja träffa er snart! Kanske kan ses någon onsdag när jag och Selma är lediga?

Kram på dej!

Annica sa...

Det var riktigt trevligt hos dig idag även om det blev riktigt många barn ;) Kul att få leka med Chris också :D

Som jag brukar säga "Jag behöver inte ha elaka människor i mitt liv", ett bra motto som jag levt efter länge och jag har ju mått bra i flera år nu :D

gelic sa...

marie jag ska försöka få pappa på utflykt.. han fyller 65 och ska hitta på lite överaskingar så han och jag ska ut lite;)
men nästa onsdag kankse vi kan mysa en stund? kram

Selmasmamma sa...

Blir kanon det! Kanske man kan få mysa med Chris lite =)