måndag 8 november 2010

försöker så gött jag kan

hej hej!!
nu är jag trött på denna mage!!
så i dag har jag varit i gång sen tidig morgon =) varit och handlat och gjort mat för en hel skol klass.

jag är så himla dålig på att komma ihåg att man ska äta luch. när man är ledig så går tiden jävligt fort. och när mattias säger att angelica du ska äta lite. jag fräser något elakt tillbaka att jag är fan inte hungrig. när det typ har gått 4-6 timmar så brukar mannen har rätt. mat är det som hjälper.

så nu har jag gjort ungspannkaka och pajer som jag ska frysa in så det bara är att ta fram lite mat.
men nu ska jag lägga mig och läsa och sova en stund.
mamma ringde och sa att hon råkade hitta en bok som jag vill ha. råkade hitta händer inte så ofta. så tror min kära mor börjar bli kriminel ;)

kram

Inga kommentarer: