måndag 2 november 2009

hallå

hej!! jo helgen har varit bra. i fredags vet jag inte vad jag gjort någon som minns det åt mig?
lördags så var jga på henriksberg och titta på gurras band. gick när det stängde och fick vänta 1 timme på bussen.. såna lägen hatar jag att bo långt bort. men denna gången åkte matt och jag tillsamman och inget bråk ;)
söndag låg jag bakis hela dagen kunde inte gå upp från sängen. alltså måde skit.

i dag första dagen i skolan dagen började med matte. tur kan jag denna matten så satt och gjorde några tal och sen åkte hem till pappa. får hjälpa han lite och väntar på att mamma ska komma hem. får då ska vi åka och ta blodtryck och vägas. eftersom att en medecin gör att jag svimmar och blir yr och har gått ner typ 10 kg sen jag börja med dom så ska vi se om jag ska sluta med medecinen. kommer bli skönt i så fall. sen ska vi på tankt strand.

en strand innomhus för människor med onda leder. eftersom min kära mor är sjuk så åker jag med som stöd. menas jag får massage. inte det goaste som finns men är gött efteråt när man känner sig som en lerklump. sen blir det hem till svärmor och gratta mike som fyller 25 år.
men det viktigast jag tycker i dag är att mattias har fått en lägenhet nu. =)) så nu är vi glada.
och i morgon är det skola sen ska jag till svärfar och fira mike igen. tur att man har föräldrar som bor ihop.

hej hej
p,s glöm inte fars dag på söndag

Inga kommentarer: