fredag 27 november 2009

en jävligt trevlig dag

japp varit med emma hela dagen varit hel trevlig.
börja dagen med att vi blir jagade av en lite vit skit bil. men två tanter i med lockigt gråt hår kanske i 70 åldern den andra var väl i 50-60 år ålder.. lite obehagligt.

framme i ullared var det sjukt mycket folk så mycket folk så man kunde inte gå över allt. men tur var väl det man handlade inte så mycket då=) men jag vann ändå men jag slår alltid emma. jag tror inte det är posetift. mer skit i min lilla etta =)) men hitta mina sladdar och lite tröjor och själv klart lite färgglada underkläder och stumpor med fulla motiv på =))

åkta till kungsbacka och åt och och köpte grejer till emmas mamma.
sen åka till hml och lämna klänning till vickan.. jag trodde inte hon körde en sån stor lastbil. lite töntig när jag såg henne luftast med en tryckgaffel. men man är väl lite känslig. men alltid trevligt att träffa dom och tjöta lite. och höra på en go gubbe med en go dialekt =)

så nu ska jag vila och sen ha fredags mys =)

Inga kommentarer: