måndag 9 november 2009

händer inte så mycket.

jag syster helena och mamma yvonne
syster annica och jag

i helgen har jag bara varit i kareby eftersom helena kom hit. alltid lika mysigt. vi var på sand och sol men min lilla mamma. det är sol ljus så man ska bli pigg och bli varm och skön i kroppen. mamma och jag gick dit heromdagen så vi fick gå två betala för en. så vi tag med oss annica och helena och låg där i en timma.. annica och jag gissade vem som skulle tröttna först. alla trodde annica. men inte då efter 30 min ca ville jag bara gå där i från. men men låg snällt kvar för mammas skull =)




sen middag för pappa på fardag eftersom helena skulle åka på söndag fick vi fira det på lördagen. trevligt trevligt. i söndags var jag bara hemma och titta på film och tvätta.


i dag fick jag G på mitt matte prov. G i alla prov nu känns helt oki. om man får ju vara nöjd förut hade man ju bara ig men hur mycket plugga man då.




sen en föll vecka med vänner och sen nästa helg åker jag till skåne. ja jag vet helana var här men får ju träffa andra människor där också. ska hälsa på mickan och se hur hon har det med ungarna och hus.


plugga nu så hej hej

Inga kommentarer: