fredag 30 oktober 2009

fredag!

hej! i dag gick jag upp och gick deräkt till simhallen det första jag ser är att det är sportsimmare där typ 20 st men ja ja bara att simma på. simma är bra alla tycker det är tråkigt att simma fram och tillbaka men jag har det som varje nyår man kommer på saker som man ska ändra på i livet eller om man är arg eller beskiven på sig själv kan det vara bra att tänka på det under simmningen.

men simmade två varv sen hör jag att det är någon som andas under vattnet och simmarna som har det som sport dom andas ju mellan simtagen så fick inte ihop det. men sen simma jag en runda till så ser jag att det ligger en kropp på botten. allt jag har lärt mig om luft och hjärt räddning. när jag var över personen så tänker jag, jag måste ju duka efter den. men så tittar jag lite till höger så det jag att det bubblar i hela vattenet. så tittar jag ner på stakan som ligger på botten och ser. men vad i helvete det är en dyckare. så simma vidare.

vad kommer sen som ett problem. joo alla har prillor och kan se under vattnet. jag är ju som många tjejer tänker på hur man ser ut. och undervattet kan man ju inte se bättre ut. allt flytter ju. men men kom på att bättre att röra på sig så simmade klart. sen kom dukarna upp ser man att det är ca 9 st. så det var fyllt i basängen i dag.

träffa vickan herromdagen och åt rå fisk. rå fisk är ju inget gött för fem öre smakar skit. men trevligt att träffa vickan. vet du vickan jag träffa dig själv för 1 ½ år sen. fy fan vad länge..
men trevligt var det. ha det gött på er fredag

1 kommentar:

Anonym sa...

Har vi inte träffats själva på 1.5 år?? Herrejävlar... Det får vi ändra på! Verkligen!Grymt skönt att avreagera sig faktiskt!