söndag 15 november 2009

söndag!!

hej!! har haft en trevlig helg. i fredags satt vi bara och drack vin ochåt god mat.
i går så var i på värla och jag skulle till stan för att träffa markus. men helena skulle köpa tv så vi var över allt och tittade på tv. men sen kom jag till stan och gick runt lite. och sen åkte till markus och drack kaffe och träffa hans tjej och som var väldigt nyfiken på hur jag tycker markus är. så jag åkte tidig för hon var typ 5 år eller något.

så åkte till släkten mickan och mats och deas ungar. var jätte trevligt.. och jag vet att vi inte är släkt. som mia säker kommer på peka. men det är mina systras syster. krångel.
sen åkte vi hem och drag arga tomten eller elaka tomten som stefan sa att det hete.
det blev gött och vi blev goa =))

så i dag ska vi bara åka hem.. skönt att vara borta men fan vad skönt det ska bli och komma hem. för vara med familjen i en helg är mer än vad jag klara av. så nu ska jag hjälpa helena sätta upp sin nya tv. kram =))

Inga kommentarer: