onsdag 18 november 2009

jävla väder

inte fan blir man glad av detta vädret. tur så har jag så mycket att göra så är typ aldrig ute.. men vem vill du gå nu.. det skulle varit snö i stället.
men just nu sitter jag och skiver ut halva lagboken typ. skulle varit bättre att köpa än.. men men 50 sidor om lagar ska jag ha läst till i morgon.. skit kul not. jag ska ju inte bli advokat så varför kunna dom. men men läraren betämmer.

men i förgår träffade jag emma B vi gick och tittade i affärer men ingen av oss har pengar så det blev att ögon shoppa och gå en promenad sen gick vi till fiket där vi alltid satt förut, java tog en dagen fika som bestod av en kaka och kaffe. mycket trevligt

i går skulle jag röja i källaren eftersom när jag flytta in slängde jag bara ner saker där. har 8 flyttlådor kvar och tog upp 4 i går. av dom fyra behöll jag bara en låda så tycker det var bra jobbat. ska fortsätta i dag men fy fan vad tråkigt det är.
resten av veckan lungn. ska nog träffa emma på fredag =))
gå på bio på lördag såå lungna muggar.
föresten har jag fått mitt andra vg i dag.. =))

Inga kommentarer: