onsdag 9 december 2009

vanligt vecka

ja inte hänt mycket denna veckan
i går träffa jag emma och vickan julhandla lite. men jag som skulle handla köpte inget =/
i dag gjorde jag matte prov det sista nu. sen blir det nationella provet =/ men men kommer väl gå skit bra om man har rätt inställning.
så snart ska jag åka och hälsa på mattias mormor.

i morgon blir det skola sen till kareby och ta bort mitt kära tjejrum och ska hjälpa pappa att göra det till lager. så blir det samma på fredag.
vissa sig i morse att jag har dåligt minne. mamma och jag simma då säger hon ja på fredag du får hämta mig och pappa och köra mig dit sen hämta mig där och köra mig dit och sen hämta mig där och köra hem mig. totalt glömt att jag ska vara taxi då hoppar allt på fredag

lördag ska jag nog till emma och sen kankse på gurras spelning
annars lungt som vanligt =))

Inga kommentarer: