torsdag 22 oktober 2009

föreläsning

hej!! i balnd skiver man inger här och i bland mycket.
i dag har jag varit på föreläsning om våld i hemmet. då börjar man tänka angelica vad fan håller du på med. du blir arg på föreläsningar hur blir det så när det jävla svinen sitter framför dig. svaret är jag vet inte det vet jag inte förren efteråt =)
jo våld i hemmet. är ju mer vanligt än vad man tror. jag har två i min närhet som har blivit misshandlade och en blir det fortfarande i min syn på det hela. hur många är det i din närhet man vet om! och vad kan man göra åt saken när man är en nära person. tyvärr inte mycket och det gör så jävla ont att veta detta och känna. och hur många gånger har någon inte vara dum mot den. psykisk våld är värre än misshandel

jag vet ju hur jag själv är.. i bland kan jag vara en jävla gris ett svin eller en jävla iller. välj ord själv. men man ska vara jävligt glad för att man har en kille som aldrig skulle ta ett hår på mitt huvud. tack gud för matt...

men det var en man i publiken när vi börja prata om våldtäkt att det är ju faktiskt utmanande hur kvinnor klär sig och att tjejer viker ut sig på internet. då var diskussionen igång. =)
jag anser att jag skulle kunna ligga helt naken i en park och inte än ända människa ha rätt till att ta något jävla kort eller pilla på mig för våra kroppar är våra kroppar och ingen annans även hur vi klär oss eller beter oss.

hahah lite arg i dag kankse men men.. tack för mig

Inga kommentarer: