måndag 19 oktober 2009

en orolig pappa

hej!! pappa är väldigt sällan orolig. man får ta dagen som den kommer. om det kommer problem så får man ta dom när de kommer.
men min pappa har varit väldigt orolig över sina barns hälsa nu på sista tiden.. han säger det inte rakt ut men när det gäller svin influensan har han varit väldigt orolig. han har pratat mycket om det. vet inte hur många gånger han sagt till mig att sluta röka eftersom man får svårt med lungorna. båda han och jag har ju asma och rökare på det.. fy fan säger många jävla idioter. ja det kan ju hända. vi har försökt sluta röka den närmaste tiden. men de som känner mig vet att det inte går ;/

men i dag är min pappa lugnt eftersom vi är risk grupp ett så är vi de första som får vaccin. så efter mycket tjöt från föräldrarna så har jag tagit sprutan i dag.. och en till om 3 veckor. så nu ligger man i sängen mår illa och är yr. men men det går väl bort snart hoppas jag..

så nu är alla lugna =)

Inga kommentarer: