söndag 18 oktober 2009

angelica dag

sånna behöver man i bland, eller ska jag säga att jag haft egen kväll hur mysigt som hälst. matt åkte nog hem vid halv 6. men har typ inte prata med honom i dag.. hur låter det vi är under samma tak i flera timmar och jag säger inte ett ord till honom. men är så när man har en bok som håller fats en hela tiden. vaknade bakis som fan efter en utekväll med flickorna myisgt mycket dricka blev det och väldigt mycket tjöt.

så vaknade bakis som fan men även om man såg dubbel så kunde jag inte sluta läsa min bok.. ska vara ärklig har blivit bok galen.. har dyslexi och läst ut en bok på tre dagar med 451 sidor. min mamma fråga om jag var sjuk=))

så i kväll har jag bara läst.. sen suttit vid datorn och tittat på film. känner mig dum mot matt men känner att man behöver vara själv i ibland. men han kommer i morgon och nu är boken slut så lungt. men ska köpa en annan i morgon. annars blir det prov i matte. men annars händer det inte så mycket. plugga hos mamma i morgon. måste åka till bavägen på onsdag och fixa pengar. men sen ska jag försöka ragga upp vänner och plåga dom lite ;)
ha det gött

Inga kommentarer: