torsdag 17 februari 2011

mamma fika min nya hobby

sofia och niklas bilden är tagen 2002-04-07 längesen!!

hej hej!! i dag har emma amanda jag och chris varit hos vår gamla klasskamrat och fikat.
har inte träffat sofia på hur länge sen som helst och hennes söta lilla dotter =)
sist jag träffa sofia så gick jag och satte mig i fel bil som jag trodde var hennes. märkte inte att jag hade satt mig i fel bil förren jag ser en gubbe och tant titta jätte konstigt på mig i baksättet. trodde ju bara sofia hade med sig någon. men men sofia satt i en annan silver bil och as garvade inte så konstigt ;) men var riktigt trevligt och mysigt att träffas igen..

blev lite sugen på en dop present till min son. kan man köpa en själv till honom?
sofias dotter fick en sån men gud vad fin den var i stället för en silver sked som någon säker kommer ge mig.. vill inte ha silver sked jag vill ha en tavla =)
http://bettinasdoptavlor.blogspot.com/p/bestallningsinfo_10.html

sitter nu och tittar på vad jag ska ha och bjuda på nu på lördag och söndag.. jag fyller år på söndag hela 25 år. börjar bli tant det är ju den viktigaste dagen på detta året. men till sommaren får vi också gå ut och ta lite gött att dricka men det får vänta lite till chris klarar sig utan mina tuttar. ;)
men iallafall svårt att bestämma vad man ska bjuda på..

1 kommentar:

Emma sa...

ÖL kväll här på min altan till sommaren! Du e välkommen! :D