tisdag 8 februari 2011

hej

hej!! jag uppdaterar inte så mycket.
i dag har elli varit här med sin söta dotter. vi gick på en promenad medans min man var och köpte semla till oss. eftersom vi var duktiga och gick promenad ska man ha semla efteråt.
om du vill se bilder hur chris och matilda ser ut tillsammans kan du titta på ellis blogg.
http://redishfox.blogg.se/

chris är duktig på att hålla huvudet nu =) han har en ny kompis som heter spegeln =)
det är rikigt kul och en bjällra som heter lotta. varför jag har döp den till lotta vet jag inte.

i dag har min pappa satt in vår diskmaskin och syrran mia var här och titta hur det såg ut här =)
i morgon ska jag gå en promenad till mamma och pappa och titta på en film som vi hittade under kylskåpet. en oöppnad wallander. tack förra hyresgästen för den filmen =)

jag, annelie, sandra var på fuegovar så grymt kul så ska på det på lördag och måndag också=)
tyvärr kom inte marie in så hoppas hon kommer med på måndag.. jag har så grym tränings värk så jag kan knappt bära upp chris.
tyvärr inga bilder på bloggen nu heller. men får väl fixa lite och lägga upp nästa gång..

kram

1 kommentar:

Elinor- Matildas mamma sa...

Snart ska jag slänga upp lite bilder från senast, ska försöka ladda in dom i datorn ikväll när jag kommer hem! Stooor kram!