tisdag 15 februari 2011

nu vill jag ha sommar

bild från i vintras nu längtar jag till våren
det är tröttsamt att gå på mamma fika sovit i 3 timmar. och jag har ingen ro att sova så jag tittar på film

hej hej!! i dag är det tisdag och haft mamma fika från 8 till 12 =) fast en lång promenad också.
skulle till kareby men denna jävla magsjuka röjer ju fortfarande runt.
i går tränade jag det var jätte kul =) men ingen tränings värk i dag så känns inte som jag gjorde något.

i morgon hoppas jag att min kära mor och pappa kan åka med till allum köpa lite kläder till dopet. men min pappa ville ta chris och göra killgrejer och inte handla kläder =)
på torsdag ska jag till sofia min gamla klasskamrat och fika ska bli riktigt kul har inte träffats på så länge så har nog massa att prata om. roligt att visa upp min guld klimp också. mycket tjöt om chris men han är mitt liv ;)

fredag ska jag baka tårta och fixa jag ska ha kalas jag fyller ju 25 år på söndag. nu börjar man bli gammal i sommar ska jag nog gå ut och äta och dricka mycket gött. får du får jag dricka lite starka drycker =)
kram på er

Inga kommentarer: