fredag 11 december 2009

äntligen flyttar jag hemifrån =)

hitta ett kort på mig ser ju lika dan ut. fast mindre tänder =) (är nog 7 år)
hittade alla mina skor =) kärlek
pappa- nu kan du väl slänga de där skorna. ALDRIG

hitta massa skol böcker där det står emma är bäst och vickan eller så står det tjohoo=)
vi gjorde någ inget annat.


gissa vems handstil det är.. skivboken är från 7an då banan namnet kom =)

fattar inte varför vissa bilder lägger sig på sidan =( men men åkte mycket tåg när jag var 16 år däefter alla skylltar från tågen. har väl några styckte hemma så fin lite samling. fick slänga gb flaggan och pressbyråns =((

hade två gaderober som jag fick röja så här såg det ut. *skäms*

hej hej!! flyttade hemifrån 2005-06-10 men i dag resade jag mitt gammla rum på allt. eftersom det ska bli det nytt lager=)) ja man hitta sina gammla grejer skor skylltar, grejer som jag har gömt så ingen skulle hitta dom. massa bilder på vickan emma annica och soffia. och det mesta var skol böcker som inehåller var lite med skol grejer mest klad där emma skiver att hon är bäst och vickan skiver tjohoo och så hänger vi gubbar =)).
men det tog 4 timmar och 4 sopsäckar. så jävligt bra jobbat. så nu ska jag skruva upp hyllor så det blir lager.
en rolig ledig fredag..

3 kommentarer:

Emma :D sa...

d e ja som har skrivit d där m banan :D

Annica sa...

2 av de där skyltarna har jag fixat. Den med brandsläckaren på kommer från LM Engström ;)

gelic sa...

båda hade rätt =)) ni vinner en katus