lördag 26 december 2009

jul =)

pappa kom på den goda iden att ta en promenad men han var inte med =/
jag med hår i ögat
mamma och annelie
mattias var också med =)

hej hej!! lite vinterbilder väldigt härligt. enda gången jag var ute under hela julen förutom när jag skrapa bilen. min jul var bara att jobba så nästa år ska jag inte jobba. ska försöka komma i håg det bara att jag inte vill det. jävligt jobbigt 3-4 julen i red nu =(

eftersom jag har csn så får jag inte tjäna mer en 50 000 men jag räknade ut att jag har tjärnat 64 000 innan skatt så vet de fan vad som händer nu =( får nog ta reda på det.

men annras händer det inte så mycket. syrran kommer från skåne nu ska shoppa på måndag eftersom mannen fyller 27 den 2/1-10 han börjar bli en gammal gubbe =). sen ska jag träffa emma och vickan på tisdag. jobba och försöka träffa annika innan hon åker i väg till afrika det svinet ;)
men annars jobbar jag hela dagen innan nyår nyårsdagen och dagen efter det. men ska försöka komma en sväng till emma och va lite social.

men men ha det gött

Inga kommentarer: