onsdag 13 januari 2010

jaja

hej hej!! två som har sagt till mig nu att jag måste skiva på bloggen.
frågan är vad jag ska skriva som vickan sa skriv vad du gör och hur du har det. och vickan jag vet att ni har kallt hemma det skulle jag också skriva så.. flytta till kungälv ;) varmt välkommen här är det varmt =)

vad jag gör är i skolan och jobbar, simmar och träffar människor.
annika träffa jag i måndags och sa hej då får nu åker hon till ghana den lilla skiten.
sen när hon kommer hem måste hon hjälpa mig hitta kläning till bröllopet vi ska gå på.

i går träffa jag emma prata massa skit och gick en promenad sen åt god mat och fika en massa.
trevligt besök på öhn
i dag träffa jag den andra emma och satt på tintin och tjöta. kom på att tintin är det nya goa cafet.
annars händer det inte så mycket. skola i morgon sen på fredag ska jag jobba och matt kommer så vi ska ha fredags mys med film =))
lördag ledig skit skönt vill till ullstorp och titta vad emma,olle och bebisen ska bo. ja jag kan ju åka dit själv för att se hur ullstorp ser ut. men det växer ju skit fort.
söndag jobbar.

annars händer det inget. pappa och annica fyller år denna månaden.
kram kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

ÅKE! Bebisen heter ÅKE!

Marie Niklasson sa...

Jahaaa... skall Emma och Olle ha barn! Vad kul!

gelic sa...

ja och den heter åke =))

Marie sa...

Haha... jahaaa! Vad roligt, när är Åke beräknad att titta ut?

gelic sa...

maj nån gång i maj tror jag.