tisdag 5 maj 2009

en skön dag

dagen har varit mycket bra. vaknade och åkt frukost då brukar jag titta på tv för att underhålla mig lite. men va fan tv hade igen bild utan stod hade myrornas krig och cp sig. jaja den är ju gammal men man har ju en dator lika gammal som tv men funkar alltid. då funkar inte datorn heller. men blir ju lite sene men men de är gammla så va fan. gick till skolan och pluggade.
i morgon har jag prov. så det betyder att ni inte ska prata med mig i morgon. kankse är lite arg.
men gjorde mitt jobb sen åkte jag till stan och träffa en vän. åk grymt god mat indisk ska jag äta hela tiden inte thi. men grymt gott. ja men men hade tvätt tid så åkte hem och nu sitter man här.
tv funkar och datorn funkar det är det jag säger att det spökar här.

p,s jag är bil ägare i 2 veckor. syster har kommit fram till att hennes lilla syster kan köra bil. så annelis röda lilla bil är min. såå emma jag har också en röd bil =))

hoppas ni har haft en bra dag. kram

Inga kommentarer: