onsdag 13 maj 2009

jävla ikea man vet hur nemi mår


men blev färdig till slut
matt vill inte vara min man under några timmar tid


hej hej!! i går var jag och Annika på ikea för att göra oss lite glada och vi åt köttbullar så det åkte ut ur öronen. men jag köpte en byrå. go och glada hoppas vi iväg och dricker te till annika men först ska vi ju få in paketet i bilen. bara det är ju skit jobbigt. men men iväg kom vi och drack lite te. sen åkte jag till kareby och sov över där. åkte till skolan och gjorde mitt prov. men ingen visste nog att jag skulle göra det. så det gick skit bra klara nog var enda fråga jag kände mig skit duktig och bäst helt enkelt. åkte till karby igen och skulle tvätta annelies bil för det hade jag lovat. klar med det gick jag och mamma en promenad våran andra vi gick en på morgonen.


men men fick vänta litt mannen kom hem innan jag kunde bära upp min stora paket. tungt som fan var det men när det väl var uppe så blev jag mat arg. så mat fick man fixa fort så det blev god kebab. men ska jag börja bygga ihop. några har byggt ett växsthus. andra har köpt hus där de ska fixa på den. vissa klarar av att tapetsera. jag ska klara att bygga i hop en ikea byrå.
matt satt och gömde sig med fåglarna i vardagsrumet. när jag svor och slängde saker runt mig.
men nu är det färdigt och fint blev det. och lådor jag älskar lådor

och emma grattis på namnsdagen i går. vi hade namnsdag =)) hurra hurra för oss.

1 kommentar:

Annica sa...

Vad är det för färg på den? Ser ut som rosa men det är väl kanske vanlig träfärg?