söndag 17 maj 2009

helg

hej hej!! nu har det varit helg igen. vet inte all jag gjort men jag har nog inte gjort så mycket.
i lördags så sov jag och matt inte så länge som vi ville. så vi åkte till kareby och fixa papper till skolan så vi hoppas att jag kommer in på de kurser jag vill. sen åkte vi hem och sova igen. jävlar vad gött det är att sova i bland mitt på dagen.

sen åkte jag och hälsade på Emma och vi gick en liten promenad med djuren. och snokade runt på olika människor som vi möt under åren. sen en biltur till Tjörn. mys mys

söndag ja åkte in till stan och träffa annika vi satt bara och tjöta i några timmar. väldigt mysigt självklart gick lite kaffe ner i magen. jag älskar kaffe.
sen åkte jag till jobbet. tråkigt. men i morgon är jag ledig på dagen jobbar kvällen. hella v fulllll med grejer som jag ska göra.

puss och nyp i rumpan

Inga kommentarer: