onsdag 23 juni 2010

ojoj mamma kom på sidan =( men glad ändå hon har ju semester
pappa och mattias fixar bryggan så vi kan bada =)

hej hej!! i dag har jag och Mattias varit lediga så åkte först till försäkringskassan och lämna intyg att jag ska bli mamma. Sen blev det en sväng till systembolaget. ölen ska inhandlas innan midsommar, jag fick lite alkoholfria grejer. sen bär det av till torpet där Mattias fick hjälpa till med saker. men både pappa och Mattias hade riktigt kul.
jag låg i stugan eftersom jag fortfarande inte fått krafterna tillbaka från i går. men hörs att det hade riktigt kul.

det är midsommar i luften. var så mysigt att sitta där. tror det blir ett första topp nu på fredag. ska bara åka och handla och hämta pojkarna (olle och Mattias) så ska jag nog bara vara där upp så skönt

Inga kommentarer: