söndag 27 juni 2010

en underbar dag

denna sängen blev det. kostar 895 kr men i dag 299kr stor lycka =)


hej! nu har det varit midsommar det var inte så roj som det brukar men ändå trevligt. mycket god mat och så många jordgubbar man orkade äta. jag åt många =)


men i går var det helt underbart satt på torpet i det fina vädret med alla syskon, niklas, matt och olle mycket färg fick man tillo med lite för mycket gör lite ont i dag =( tänker inte på att det tar så mycket. vi sola ju inte utan satt bara och prata. =) läste gp och blev jätte glad





rea dag på ikea jag och matt åkte tidigt i morse för att köpa lilla sängen till nerven som finns där inne. nu mera heter den nerven eftersom jag har haft en nerv som har hoppat men det är ingen nerv känner mycket tydligare nu. =) så börjar förstå detta nu.





jag stod bleve typ 30 gravida irreterade kvinnor och väntade på spjälsängen tror mannen som hjälpte oss var nog lite rädd =)





men till slut fick vi den och sen åkte vi och köpte arbets kläder till matt. sen hem och tvätta bil och dricka kaffe nu sitter jag här. ska bara ta det lungt resten av dagen.

6 kommentarer:

Vickan sa...

Oj! E det inte lite tidigt att köpa spjälsäng redan nu? Vickan

gelic sa...

nje det är det värkligen inte. inte med det priset. nu vill jag shoppa då kommer jag göra det =)

Emma sa...

du kommer hinna shoppa mkt på 5 månader :)

Annica sa...

Riktigt smart att passa på när det är rea, även om det kanske är lite tidigt. Men varför lägga ut 900:- i november om man kan komma undan med 300:- redan nu?

Annelie sa...

En på jobbet sa att de har madrass till spjälsäng på jysk som passar i ikeas modeller

Anonym sa...

Vi hade en likadan spjälsäng till Alicia. Kanonbra då det går att ta bort ena sidan på den så man kan ställa den intill sin egna säng och slippa ligga med handen in mellan spjälorna om bebisen blir orolig på natten. Sen kan man ha den längre då den blir som en vanlig säng också.
Alicia hade den tills hon blev två år men hade nog kunnat ha den fortfarande!
Kram! Sofia