tisdag 1 juni 2010

hej

hej!! i dag är skolan slut nästan har torsdag kvar också sen bara avslutning känns jätte skönt.
jobbet kronglar lite det har satt men och jobba de dagar jag sa att jag inte kunde. typ som midsommar kl 7-20 hallå eller jag jobba deras jul då ska jag vara ledig på midsommar. så gnäller lite så nu är jag ledig =)

sen gör mina barnmorskor mig skit nervös. i går ringde det två gånger för att ändra mina tider. sen ringde det det upp en nya tant i dag som ville ändra en tid. men det var inte min barnmorska så bad henne be min barnmorska ringa mig istället så vi kan bestämma. var lotta som ringde och henne vill jag inte diskutera min framtid med =/

men kommer nog inte få några kontroller förrän jag har fött. känns så nu. tror faktiskt inte det har någon koll där borta.


i morgon ska vi försöka hinna med mycket här =) mattias och jag vill ju träffa bebisen =) så se om det går =) sen kankse träffa vickan också.. mysig dag kram

Inga kommentarer: