tisdag 22 juni 2010

grön = farligt

i dag har jag jobbat en liten stund sen skulle vi ha APT möte. för att gå igenom hur sommaren kommer att bli. jag var och hämta en smörgåstårta innan mötet började
smörgås tårta det är alltid skit gött. jag som har aptit som aldrig förr blev skit glad drömt om denna måltid =)

men när vi öppna den så var den grön. jag tänkte grönt är farligt eftersom det kan vara pesto. alla älskar pesto och hälst ska man ha det i allt. så tog bara en liten klick för att se om det var det. pesto i smögåstårta har jag aldrig varit med om. helt rätt tog inte så mycket så började klia lite gran lite som att det räcker med att köra ner en brödkniv i halsen och röra runt inte så faligt men äklig känsla.

så tog mina medeciner som jag ska utan sprutan klarade mig från den =) men håll på att somna på motorvägen för att jag blir så trött av medecinerna. idiot som kör men trodde inte jag skulle bli så trött och ville bara hem =( mattias första kommentar du ser ut som ett spöke när han såg mig.

jag har sovit men har ingen färg i ansiktet jag är alltså helt vit =( och darrar som en idiot. men prata med doktorn och är ingen fara. men gravid och allergi chock går inte ihop.

i morgon ska vi hjälpa pappa med att lägga i bryggan eller nja mattias jag ska hjälp tilll med bord och stolar. för nu är det midsommar snart =) kram

3 kommentarer:

Annica sa...

Härligt att bryggan kommer i, då kan vi bada! :D

Emma sa...

Du borde nog tänka två ggr innan du äter sånt du e lite misstänksam emot..Spec nu när du e gravid..

gelic sa...

japp borde det