onsdag 20 januari 2010

hallå!!

hallå!! posetiva jag här igen.. eller inte.
är sjuk som vanligt jävla förkylning som aldrig släpper. eftersom jag äntligen har fått tillbaka luktsinnet till fullo eftersom jag har slutat röka. vill jag inte använda så mycket näsdroppar så nu kör vi rena näsan i stället. prova aldrig det är skit äkligt ;)

ja skolan har börjat igen. är faktisgt stolt över mig själv eftesom jag har legat bra till under hela teminen. varit genom snitt 1½ vecka föra all andra. så nu har jag börjat läsa i en bok som heter kidnappad hjärna. som handlar om missbruk eller beroende av alkohol eller narkotika. posetiv läsning nää kan man ju inte säga, under hela julen har jag läst om detta ämnet och det börjar faktisgt bli tungt nu. men i morgon ska jag på studie besök på pelekanen det är ett hem för barn som har föräldrar som missbrukar. =)

ja vad händer mer. JAG ÄR LEDIG hoohooo ska till gekås på lördag med syskonen och emma.
så om vi hittar något, har ju köpförbud men regler är till för att brytas ;)

på söndag ska jag fira pappa och annica som fyller år. tårta och sånt =) behöver jag som inte alls äter sötsaker varje dag =/
men annars är det lugnt. hej på er kram kram

Inga kommentarer: