lördag 23 januari 2010

gekås

vi är framme på gekås vid 8 tiden =)

vi ätar mat =)) syster annelie emma och jag
när vi har packat in i bilen =) volvon full packad
fint paket till syster på 26 år dag =))

hej hej!! snor lite bilder från syrran blogg =)
i dag har vi varit på gekås systrarna annelie och annica och vännen emma
jag tyckte det gick väldigt bra. igen som bråkade av oss. kan säga att vi hade rikigt trevlig dag.
fikade lagom pauser så alla höll humöret öppet.
annelie vann med shoppingen men det brukar vara jag med jag kom andra =)

i morgon ska jag äta massa trårta och ge annica sin fina prisent. pappret har jag hittat på hemköp i mönlycke för 10 spänn allt för syrran =))
kram

3 kommentarer:

Annica sa...

Vilka fina bilder jag har tagit, och jäklar vilket fint papper du har hittat! :D

Vickan sa...

Haha, hade jag varit med hade jag nog vunnit :P Det brukar jag göra! Fattar inte hur ett så billigt ställe kan bli så dyrt...

Anonym sa...

jag hade nog vinnit vickan