tisdag 25 augusti 2009

hej hej

hej!! japp i dag började dagen men att simma. som alltid tävlade jag mot en man han visste inte om det men han hade en bra takt. var runt 30 år och bra form. nää nu jävlar ska jag simma på så jag också blir snygg form.. men simma som fan han började åka och jag där efter.

jag stanna och vilade lite han också så sa han fan vilken fart du har.
- jag brukar försöka simma fortare än den breve mig, bra att få upp farten.
jag- ja jag tävlar mot dig men du simmar ju som fan.

vissa sig att vi tävlade mot varandra. så vi hade högre fart en någon av oss brukade ha. det var riktigt kul. sen var det bara jag och han på längan. och jag var berädd på att gå upp. men så säger den jäveln en gång till.. man vill ju inte vara sämre så det blev 15 min till.
fy fan har aldrig varit så trött. men as kul. hoppas det blir så på tisdag igen =))


jaja när jag kom hem kom pappa så vi åkte och köpte färg. pappa skulle bara pilla lite på väggen så jag fick spackla igen.. men sen började jag måla en vägg. blir skit snyggt. men korten blir dåliga får ta i morgon när det är bättre ljus.
sen åkte jag till kareby och umgås med mia trevligt. lite långtråkigt eftersom alla jobbade.
jag skulle baka men använde fel form så den smällte. jaja allt kan man ju inte ha rätt på ;)

hemma nu och myser i soffan framför tv och datorn och väntar på att annika ska ringa =)
hej hej hoppas bilder kommer i morgon

1 kommentar:

Annelie sa...

vatten gympan börjar på lördag tror jag, ska du med?