torsdag 20 augusti 2009

hej hej

börjar komma fram betonge vägg
man ser den målade betongen men måste tvättas eftersom den är lite prickig och har massa lim på sig
en vägg är klar bara tvättas.. snygg snygg

hej hej!! japp nu börjar livet.. i dag har jag jobbat. sen åkte jag till skolan och tog bort en kurs som jag inte hinner med.. sen börjar jag nästa vecka.. eller bara första veckan så det är lugnt ledig några dagar ändå.. men sen börjar det 8 till 16 dagar.. det kommer kännas jätte konstigt har inte haft det på hur länge som hälst. hade det när jag jobbade på dagis.

i morgon ska jag kanske gå och simma. eller så ska jag riva tapet. jag har rivit klart den ena väggen nu. så jag har en vägg kvar. sen tvätta väggen sen måla. men det börjar gå framåt. långsamt den hoppas det går. vill bli klar under helgen med köket. så jag kan måla sen..

kram

1 kommentar:

Emma sa...

hej kompis!! ska vi hjälpa dig på lördag?