onsdag 7 september 2011

bilder

fixar en liten fotobok
dags att köpa regnkläder kanske
prova sandlådan också. äta sand är lika kul som spaden sen blev det napp


leksak från ikea en tunnel så känns lite som en hund leksak

hej hej i dag har chris gjort massa saker. skulle se om han vill ha regn byxor för nu kryper han så bra. han har varit i sandlådan innan men inte fattat riktigt men i dag var det kul. sen leka lite i vattenpölar. jag filmade honom i dag och då ställde han sig upp första gången.

händer annars skulle haft barnvakt i tisdag för att åka till stan. men hon hade ont i halsen. sen prata jag med emma då hade hon också ont i halsen. sen ringde syrran och sa att hon höll på att dö för hon hade ont i halsen. hoppas verkligen jag inte får det alla värkar ha feber och ont i halsen.=(

i dag gick träningen jätte bra. har inte orkat eller haft lust på sista tiden. jag har varit huggorm. så hoppade träningen i måndags men i dag gav jag järnet.

1 kommentar:

Annelie sa...

men va söööööt han är!!!