onsdag 31 augusti 2011

duktig kompis

hej hej!! jag måste bara säga att jag har en sån jävla duktig kompis. emma har i dag joggat/sprungit 5 km på jävligt bra tid.. jag cyklar och hon joggar några gånger under någon vecka här. hon kan tillomed prata när hon joggar och blir inte trött. själv dör man efter 2 min.

min träning går inte alls. i dag blev jag bara sur på tränare så får hitta någon annan träning tror jag.
men ska ändå träna 3 gånger i veckan. så tycker änåd jag är skit duktig.

i dag har jag bakat bullar för ett helt kompani. så tängte välkomma emma i mamma livet igen med fika på förmiddagen på mina bullar. emma eklund får också gärna komma om du inte är hos lilla arne..

kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå va mysigt. Kommer gärna förbi nån kväll... / Emma e

Emma sa...

Är inte hemma idag! Men imon är jag intresserad!