fredag 30 september 2011

en kompis och mat är det bästa som finns

hej hej!! jag och chris har vaknat på samma sida alltså på fel. vi är så sura och griniga i dag så jag tycker synd om alla som är med oss.
i går jobbade jag lämnade chris till sin farmor och åkte i väg. första timmen på jobbet var skön sen bröt helvetes loss det sluta med att jag grät igenom hela passet av ilska och räddsla. fick rädda än för att kvävas tur vet jag hur man gör men fy fan vad rädd jag blev.tyvärr så gick nog nåra revben men man ska nog vara glad för det. sen hade ingen på jobbet en bra dag...

i natt har chris tyckt att det är morgon vid halv fyra. jag kom inte hem när jag skulle så kom i säng väldigt sent så piplisa börja böla igen så mattias fick ta chris. en stund. mne var på öppna förskolan i ullstorp och den behöver jag aldrig gå till mer. SUR SUR SUR
men emma rädda våran dag såg till att vi fick umgås och få mat i magen. en rikigt kompis ;)

så nu är vi i kareby och ska ha lite fredags mys innan det är dags att åka hem och lägga chris.
men jag tror helgen blir bra iallafall jag hoppas på det.
kram kram

Inga kommentarer: