söndag 26 juni 2011

lite kort

annica och chris badar. hon får öva innan hennes kommer =)
chris gungar i sin gunga lite sen dock

hej hej! på midsommar afton var jag med min familj på torpet tyvärr var det inte så fint väder men väldigt mysigt ändå god mat och bad i badtunna. på morgonen efter för liten sömn så åkte vi och handla på maxi chris satt i kundvagnen för första gången det var svin kul.
på kvällen gick jag över till emma och olle. såg när det bada i deras ute spa (längtar till att jag badar i den=)
var ås kallt och trött så gick hem tidigt. men fick en grym kladdkaka att smaska på.
min man hade haft skit kul .glad i vågen skulle han smyga in i sovrummet gick inte så bra. men söt var han.

dagen efter mådde inte matt så bra. så jag och chris åkte till torpet igen var ju jätte fint väder. bada lite badtunna chris badade också med sin moster. jag hade ju ingen kamera men hela familjen är ju foto intresserade alla ha systemkameror så finns väl alltid några fina bilder men själv har jag inga. sen fika lite till sen åkte hem och bara va mysigt.

Inga kommentarer: