tisdag 14 juni 2011

kriminel

hej hej!! i två dagar har jag jobbat. har inte varit där på 10 månader och blev välkomnad med ett hårt nyp i armen så har stort blåmärke. så mysigt att jobba med människor ;) men var jätte roligt att jobba. men jag trivs jävligt bra som mamma ledig. men har fått mer pass nu så kommer jobba ändå en del.

efter jobbet så träffa jag en man på st1 macken för jag säljer lite saker för pappa. så han som köpte trodde nog att det var snott han kom med sin snygga dyra bil. jag i min skabbiga golf om man jämför =) han med pengar och jag med en ullareds påse med hans telefoner som han har köpt.
han titta inte änns i påsen utan tog den och gjorde en riv start. hahaha stackar liten trodde att det var stöld gods men såg ju ut som att vi dilade knark.. kul var det.

sen har fisen semester från sina föräldrar i dag. så han sover hos mormor och morfar. får se i morgon om vi hinner göra lite ärenden innan fisen vill hem. eller att jag saknar honom för mycket =)
kram kram

Inga kommentarer: