lördag 18 juni 2011

fixat hemma lite

från en tråkig billy bokhylla

till en snygg=) jag har tapetserat i. den är tom med saker nu men vänta något år så är den nog full
vi har ändrat om hemma så chris kan gå med sin gåstol och det blev grymt mycket bättre.
chris får vara med på ett hörn han är så fin och älskar vatten

hej hej! i går var jag ute på en krog runda det har jag inte varit på länge länge. var hur kul som helst. jag brukar vara död vid elva men var så jävla kul så vet inte riktigt när jag kom hem men det var ljust ute =) sabina, charles, magnus, annika och kenny. elli var tyvärr sjuk men annars fyller ju 5 av oss fyller 25 detta året så det skulle firas lite =)

i dag var jag lite små bakis men det hinner man inte med med lilla chris hemma. mattias tog ju hand om honom så klart men vi massor att göra. men det har varit en toppen helg
i morgon blir det loppis som typ hela min släkt ska stå på så det är bara niklasson /lundén som är där. så vi kommer ju inte få sålt något. =)


Inga kommentarer: