tisdag 25 januari 2011

jag dör!!

i går var jag och pappa uta på äventyr och köpte en skiva att ha ovanför tvätt och tork tummlare. alltså chris nya skötbord jävligt lyxigt sådan och skit fint.
på kvällen började jag må illa. ni som känner mig vet att jag har fobi för att spy så när någon säger att de har ont i magen får jag typ magsjuka symtom. så tänkte nää nu slutar du fjolla dig. din tönt

väl hemma vid 8 på kvällen började jag frysa och skaka som en idiot. sen var det kört
magsjuka för hela slanten. mattias jobbar kväll i dag så tur har han tagit chris. men att amma när man är magsjuk inte det trevligaste..

känner mig svimmfärdig. blir inte så mycket vätska över till mig så mamma får komma och passa chris medans jag befinner mig på toa och ligger typ fosterställning på golvet där inne. tur att vi köpte en sån fin bänkskiva så jag har något att titta på.
hur länge håller sånt här på..

2 kommentarer:

Annica sa...

Nä, fy satan vad jobbigt! Krya på dig!

Elinor- Matildas mamma sa...

Åh älskade vän! jag liiider med dig! STOR kram!!