onsdag 27 oktober 2010

mvc

hej hej!! i dag har vi varit på veckans kontroll över magen.
vi skulle göra sammanfattning av hur det är och hur jag vill ha det. sluta med att vi satt och små prata och skratta men fick gjort klart den ändå.

i dag låg pojkens hjärta på 160 det är för högt. hon stod och lyssna jätte länge. men det gick ner tillslut 148 den brukar ligga på 133 i hjärtslag. hon sa att om han inte hade gått ner så skulle jag få gå en timmes promenad för att se att han lugna sig. men hon sluta vara orolig när hjärtat gick ner i slag. där ligger jag och bara från 133 till 160 tycker jag inte låter bra. men men man får lite på henne

sen mäta magen. ja magen är stor jag vet =) börjar smått bli för stor. så vi skulle se nästa onsdag om den har blivit för stor får vi åka in och ta ultaljud. så får se hur jag ligger nästa gång. men annars var allt bra
har en pigg bebis men som sover på nätterna nu haft samma tider i 3 dagar så hoppas sånt håller i sig ;)

annars händer det inte så mycket

1 kommentar:

Emma sa...

Aahh.. Samma som mig =) Att får för stor mage o få åka in o kolla läget m bebisen :D