tisdag 12 oktober 2010

händer inte så mycket

hej hej!! lungna gatan här händer inte så mycket.
i går var jag på info möte inför förlossningen. var värdens grymmaste barnmorska. hon var hel kul och grym. tyckte om henne.

annars fikar jag mäst om dagarna eller ligger och vilar. går fortfarande i skolan. mne i morgon tänkte jag bjuda på lite bullar jag gjorde herreomdagen.

i morgon blir det besöka på mvc se vad de säger. på fredag ska jga till stan coh fira två vänner som fyller år. challe och elli är det som fyller år tur så blir inte inte så jobbigt elli är ju mer höggravid än mig=)
krma kram

3 kommentarer:

Elinor sa...

Det var en riktigt bra infoträff tycker jag! HOPPAS att man får den barnmorskan när man kommer in! :)

Tänk va kul om vi hamnar där samtidigt! Hihi... DÅ kan vi ju dela rum alla fyra (inga män som behöver åka hem då inte!!)

Ses på fredag! Kramelikram

Selmasmamma sa...

Var ni på Östra eller Mölndal? På Östra kommer jag ihåg att barnmorskan som höll i det var väldigt rolig!

Kram

gelic sa...

vi var på möldal hon var hel mysigt