tisdag 19 oktober 2010

hemma pyssel

Mattias har pysslat klart sängen. tyckte den blev jätte fin

jag i v 35

hej hej! i dag har vi lite pyssel stund hemma. Mattias är hemma och är sjuk och jag är bara hemma och tar det lugnt. Mattias har varit hemma i två dagar nu och i morse sa han förstår att du är så social när jag kommer hem. det är ju fan svin tråkigt att bara gå hemma. han har gjort det i två dagar jag har varit hemma i två månader. =) men tycker det är skönt ändå.
jag har städat ur kylen och städat badkaret. vickan säger att det är nära när man städar på så konstiga ställen. jag har t.o.m. tänkt att tvätta fönstren det har aldrig hänt innan.

sååå jag hoppas att vickan har rätt. börjar bli väldigt trött på detta det är tungt och jag är trött hela tiden. men nu är allt färdigt bb väskan är packad. så nuu är jag redo. bara till att sätta i gång nu.
mycket bebisprat med händer inte så mycket annat. väntar på svar om vi har fått en lägenhet eller inte. det gör mig skit nervös varje gång jag väntar på sånt.
i morgon ska jag och syster på äventyr ska försöka hitta till ed. och se om han kan hjälpa mig lite. men killen har flyttat så måste åka runt och leta lite. så jag kan fixa mer smycken till läppen.

fredag blir det middag med emma och vickan det kommer bli trevligt =)
som sagt det händer inte så mycket här. ;) kram

4 kommentarer:

Selmasmamma sa...

Bebisens sovplats blev jättefin! Duktig han är Mattias. Har ni hört något om lägenheten? Är såå nyfiken.

Kram

Elinor sa...

Så fiint det blev!! Tänk vad dom kan männen, när dom vill ;)

Stor kram!

gelic sa...

ja visst blev det fint. vet inte hur länge han har tjötat för att få bädda sängen =)

jag vet inte när man kommer få höra något jag är skit nervös.. ger besked så fort det är posetift =)

Anonym sa...

O, vad fint det blev när han gjort iordning, män kan överraska ibland,magen har vuxit en del sen vi sågs , nu är det nära. Hoppas att ni får lägenheten, jag håller tummarna.