måndag 19 april 2010

måndag

i går var vi och fira emma åt en sån himla god kärleks mums nog den godaste jag har ätit.
får beställa den igen =)

måndagar tycker jag om. dock brukar jag alltid tvätta på morgonen men hade inte mycket i dag så sovit, sittat på datorn, tittat på film och lite annat. ingen måndags ångest här inte
har en timmes lektion matte B men tror det går rätt bra nu förtiden.

sen kommer emma då blir det liten tur till ikea och äta köttbullar. men måste också köpa en äggdelare får jag inte glömma.

härligt måndag hur ser din ut?

1 kommentar:

Annelie sa...

Just den här måndagen så jobbar jag som vanligt, ätit hemlagad thai till lunch, kyckling rödkurry. Hunnit med ca 2-3 koppar kaffe. Påvägen hem ska jag köpa lite tulpaner till en kompis som köpt hus i ytterby. Dit ska jag i eftermiddag och hälsa på. (Annars har jag spinning på måndagar, men inte idag)