onsdag 21 april 2010

lipp sill

hej hej ! japp jag lipar för allt. behöver inte vara ledsen utan det bara kommer. tur kommer det bara hemma än så länge men kan inte få slut på det.

men just nu vet jag varför läser om ohälsa hos äldre. funderar på att skolka i morgon på men vet att jag måste dit. men äldre är det ämnet som jag inte klarar av. alla blir det, och tyvärr blir man väl avskräkt när man ser hur det är på boende. tack gode gud så är det bra där jag jobbar. men finns andra ställen som är rädd för.

varit på ytteby hemmet några gånger det är nog ett av det värsta ställerna jag har sätt. undrar när man slutar räknas som människa och blir ett kolli. man ska ta den medicinen när för det men så måste man ta den medicinen där för att ta bort biverkningar där. vad då röra benen människan sitter ju i rullstol. nää jag får byta yrke


annars så är livet bra hinner inte med mina vänner bara men lugnt skolan slutar snart. men fick dock veta att jag ska jobba hela sommaren. hoppiii ta det lugnt är inte min grej. men jobba vid havet är underbart.
på fredag fyller syster yster år hela 30 år. så det blir kalas för henne hela helgen tror jag. ska bli riktigt mysigt. sak be syster ta lite kort på mig =)))

sen har jag hoppat av matten och vet att jag har ett år på mig att få slutbetyg kommer jag aldrig klara. så nu ska jag göra högskoleprovet nästa gång =)
hej hje

Inga kommentarer: