onsdag 28 april 2010

jag är så stolt så

den är 5 cm och är 11+5 veckor



hej hej!! alla som läser bloggen vet ändå att jag ska bli mamma så kan ju lika väl visa den lille

i dga var jag på mitt 3 ultraljud denna gången såg den inte ut som en bajskorv utan faktisgt en bebis. (sist hade den ju inga armar eller ben) men nu har den ben armar öron och fingrar.

bebisen tyckte inte om alla när läkaren tryckte på magen. den sparka och slogs och sen tog den sig på huvudet.


helt underbart att se=)) mamma fick se sitt barnbarn på sin fördelsedag =))

jag är så stolt. kram på er

7 kommentarer:

Emma sa...

Awwwwwww :D tänk sen i juni när du ska på UL igen :D då kommer man se en riktigt bebis!!!!!!!!
Bäst att börja spara pengar till allt kaffe som ska drickas :D

Vickan sa...

Skönt att bajskorven blivit en bebis ;-) mycket bebisar blir det i år!

Wivi sa...

Grattis Gelic. Kram W.

Annelie sa...

Altså jag fattar inte vilken ände som är vad, vilket är huvud o vad är rumpa?:)

gelic sa...

annelie jag vissar när du får se bilden =)

Louise sa...

Gud!!! Du ska bli mamma!!! SÅÅÅÅ UNDERBART!!! hoppas att du mår bra och lillen växer och mår bra!!!! roligt med en blogg =)) många kramar på dig!!!

Emma sa...

HÄRLIGT! Grattis!!!